Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprosto s vámi souhlasím! Díky za sdílení! :-)

0 0
možnosti
Foto

Píšete mi z duše. Loňských 14 dní na jazykovém kurzu na jihu Anglie stačilo k celoživotnímu zamilování. Přesně to popisujete..:-)

0 0
možnosti

Úplně vám rozumím. Já jsem žil v Anglii rok, a byl jsem dost na váškách, jestli tam nemám zůstat natrvalo. Tu zemi jsem si zamiloval. Mám rád obě její "verze" - jak tu klasickou, tradiční s nedělním roastbeefem, pudinkem, obleky v hospodách a zdvořilostí za každou cenu, tak tu "multikulti" Anglii přelidněného Londýna plnou pakistánských obchůdků, sikhských taxikářů v turbanech a vysmátých černošských uklízeček.. Nikde jinde jsem nejedl tak dobrý toastový chleba jako tam.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS