Vojtěch Bílek

O té zemi, co mi učarovala

Chybíš mi pro svůj nekončící nádech královské vznešenosti, se kterou jsem celé dva měsíce vdechoval tvůj sladký azyl. Chybíš mi pro toho pána, co vystudoval lingvistiku na Oxfordu, a pak se mnou řezal břečťan na stromech ve svém super cool pracovním obleku, pod kterým měl společenskou košili a na hlavě mu nikdy nechyběl klobouk...

6.2.2015 v 9:56 | Karma článku: 14.77 | Přečteno: 721 | Diskuse

Vojtěch Bílek

Chce se po nás, abychom byli mediálními bezpáteřníky

Stalo se neduhem doby, že každý se nás snaží pro něco získat. Musím se přiznat, že dokud mi pouliční prodavač nabízí voňavku nebo doživotní pojištění, je to ještě snesitelné. Ve chvílích, kdy se mi však někdo snaží vnutit svůj názor, mi dochází trpělivost. Snaha o manipulaci stále roste a my kolikrát pro oči nevidíme.

3.6.2014 v 22:08 | Karma článku: 12.73 | Přečteno: 629 | Diskuse

Vojtěch Bílek

Moje přítelkyně není moje přítelkyně

„A tos tam šel sám?“ ptá se mě kamarád, když mu vyprávím, co jsem dělal o víkendu. „Ne, byl jsem tam s... ehm, no, totiž s přítelkyní,“ odpovídám nejistě a kroutím se při tom pojmenování.

23.2.2014 v 21:12 | Karma článku: 23.79 | Přečteno: 2457 | Diskuse

Vojtěch Bílek

Zlatý Tyl už pošesté v Červeném Kostelci

Největší ocenění v České Republice udělované samotnými ochotníky získala v neděli 12.1. při večerní derniéře divadelní hry Strakonický dudák paní Jaroslava Kejzlarová.

12.1.2014 v 21:19 | Karma článku: 7.66 | Přečteno: 376 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1045
Student, redaktor televize JS, Náchodského SWINGU a literární nadšenec. Pocházím z východních Čech, kde se také nejvíce vyskytuji.